Jeżynki w Fojutowie

Dnia 12.06.2014 grupa Jeżynek wybrała się na wycieczkę autokarową do miejscowości Fojutowo. Dzieci zwiedzały akwedukt wodny, podziwiały piękno krajobrazu i miały niezwykłą okazję przejazdu bryczką po najbliższej okolicy. Wzbogaciły w ten sposób wiedzę przyrodniczą oraz spędziły miły czas na świeżym powietrzu.

Filharmonia

Dnia 13.06.2014 kolejny raz, a zarazem ostatni w tym roku szkolnym odwiedziła nas Filharmonia. Zaprezentowali dzieciom słynne przeboje z okazji Międzynarodowego Dnia Muzyki. Sezon artystyczny zakończony został prezentacją największych przebojów muzyki klasycznej z niespodzianką.

Pan Policjant u Pracusiów

W piątek (13.06) grupa Pracusiów gościła u siebie Pana Policjanta, który opowiadał dzieciom o swojej pracy, a także o bezpieczeństwie na drodze i w czasie wakacji. Przedszkolaki miały okazję przymierzyć kajdanki, wypróbować krótkofalówkę oraz zaprezentować się w policyjnej czapce. Dzieci bardzo uważnie słuchały, a także ochoczo zadawały pytania i opowiadały o przeróżnych wydarzeniach ze swojego życia.

Mądraczki w Fojutowie

W środę tj. 11.06.2014 r. grupa Mądraczków wybrała się na wycieczkę do Fojutowa. Dzieci bardzo aktywnie spędziły czas na ogromnym i pełnym atrakcji placu zabaw. Korzystając z pięknej pogody urządziliśmy piknik na trawie, gdzie dzieciaczki z wielkim apetytem zjadły smakołyki przywiezione z domu oraz te przygotowane przez przedszkolną kuchnię. Ogromną atrakcją dla przedszkolaków była również przejażdżka bryczką, dzięki której zwiedziliśmy przepiękną okolicę. Z dobrymi humorami i uśmiechem na ustach wróciliśmy do przedszkola.

Krasnale na wycieczce

Dnia 9.06.2014r. dzieci z grupy Krasnali wybrały się na wycieczkę do Fojutowa. Na miejscu skorzystaliśmy z ogromnego placu zabaw oraz zwiedzaliśmy akwedukt. Po wspólnej zabawie wsiedliśmy do bryczki i  obserwowaliśmy faunę i florę otaczających lasów. Przygód nie było końca, jednak szczęśliwie dotarliśmy do naszego przedszkola :)

II Olimpiada Sportowa

2 czerwca obchodziliśmy w przedszkolu II OLIMPIADĘ SPORTOWĄ ! Tego dnia
nasze przedszkolaki ochoczo zmierzyły się z konkurencjami sportowymi. Na koniec zostali ogłoszeni zwycięzcy z każdej grupy wiekowej, którzy najszybciej pokonali wszystkie konkurencje. Na rozpoczęcie grupa WESOŁKI zobrazowała dzieciom poprzez spektakl i zapalenie znicza olimpijskiego czym jest olimpiada.

„POZIOMKI” i „JAGÓDKI” W SZYMBARKU

Dnia 04.06.2014 r. „Poziomki” i „Jagódki” licząc, że przestanie padać i będzie ładna pogoda wybrały się na wycieczkę do Szymbarku. Nie myliliśmy się. Centrum Edukacji i Promocji Regionu przywitało nas przyjemną aurą. Zobaczyliśmy najdłuższą deskę świata, największy fortepian świata, wspólnie
z panią przewodniczką śpiewaliśmy kaszubski alfabet, odważyliśmy się także wejść do „Domu do góry nogami”. Śmiechom i piskom nie było końca, ale wrażenia niesamowite. Następnie udaliśmy się do Kaszubskiego Świata Bajek, by wysłuchać powieści drzewa Mestwina i zapukać do domków z różnymi bajkami. Na koniec zrobiliśmy sobie piknik i zjedliśmy nasze smakołyki. W drodze powrotnej niektórzy zasnęli, reszta opowiadała o wrażeniach z pobytu. Było super!!!

„JAGÓDKI” W PARKU NARODOWYM BORY TUCHOLSKIE

Dnia 09.06.2014 r. „Jagódki” udały się na zajęcia edukacyjne do Parku Narodowego Bory Tucholskie. Po porannych burzach po raz kolejny przywitało nas słońce. Pani prowadząca zajęcia przygotowała dla nas wiele atrakcji. Spacerowaliśmy po kwiatowej ścieżce oglądając przepiękne okazy, w tym lilie wodne, szukaliśmy tropów zwierząt odgadując kto je zostawił, upajaliśmy się zapachem ziół, oglądaliśmy świat okiem owadów, liczyliśmy ile te stworzenia mają nóżek.
Na koniec wykonaliśmy piękną pracę – motyle ozdobione kolorami pochodzącymi z kwiatów.
Po zajęciach udaliśmy się na plac zabaw przy jeziorze. Zabawa była udana.

„Jedziemy na wycieczkę…” z Wesołkami!

Pod koniec maja Nasz drogie Wesołki wyruszyły w edukacyjną podróż do Gdyni, w której znajduje się obiekt o nazwie „Centrum Experymentu”. 30 maja wyjechały autokarem w to właśnie miejsce, gdzie czekało na nie mnóstwo atrakcji. Dzieci mogły wszystko zobaczyć (jak widzą zwierzęta), podziałać (tworząc słup wody unoszący piłkę), stworzyć (tamę z klocków), czy przeżyć trzęsienie Ziemi. Natomiast po zabawie i edukacji musiała nastać chwila relaksu, więc udały się na plażę w Gdańsku. Cali i zdrowi dotarli do domu z pełnym workiem pomysłów i wspomnień!